Excentric: The Digital Story of the Nativity

BY http://www.adsoftheworld.com

How social media, web and mobile tell the story of the Nativity. Christmas story told through Facebook, Twitter, YouTube, Google, Wikipedia, Google Maps, GMail, Foursquare, Amazon.

We wanted to send our clients a Christmas postcard that had the “share it” factor. We came up with an idea and placed it online on the eve of a religious day in Portugal. Facebook and Twitter shares went skyrocket within a couple of days. One week later, we released the English version and it went viral again.

Advertising Agency: Excentric, Lisbon, Portugal
Published: December 2010

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: