Coca-Cola: New grip bottle

BY http://www.adsoftheworld.com

Challenge: Let people know about how the new Coca-Cola Grip Bottle has a better grip for holding. Solution: Posters printed on Velcro were placed in bus shelters in Paris to make people interact with the grip.
Results: People literally hooked to the campaign. On the whole, a 3.8% brand volume growth in France compared to 2007.

Advertising Agency: Marcel, Paris, France
Executive Creative Directors: Anne de Maupeou, Frédéric Témin
Creative Directors: Anne de Maupeou, Frederic Temin
Art Director / Copywriter: Souen Le Van
Copywriter / Art Director: Sergio Alonso
Published: April 2009

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: