Greenpeace: Global Warming Awareness, Naked Testimony

BY http://www.adsoftheworld.com

The AME award winning campaign was centered around a publicity based event featuring 600 people posing naked on the Aletsch Glacier in Switzerland photographed by U.S. installation artist Spencer Tunick. The event generated worldwide publicity to raise global warming awareness through art, an on-line presence and a public relations campaign.

Euro RSCG Zurich Switzerland
Chairman & CEO: Frank Bodin
Creative Director: Jurg Aemmer
Junior Account Director: Sebastian Zeuner
Campaign Coordinator: Markus Allemann

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: